ZT Kruszwica rozwijają swoje strategiczne marki margaryn i miksów
- Autor: portalspożywczy.pl
- Data: 25-06-2014, 15:57

Margaryna Naturima składa się w 82 proc. z olejów i tłuszczów roślinnych, wśród których 45 proc. stanowi olej rzepakowy z pierwszego tłoczenia. Jest to produkt z kategorii tzw. "czystej etykiety" (clean label); w jego składzie nie ma żadnych konserwantów, sztucznych barwników ani syntetycznych aromatów.
Jak mówi Marciniak, ZT Kruszwica skupi się w najbliższych miesiącach na rozwoju czterech swoich strategicznych marek. Oprócz dwóch wspomnianych, są to także Smakovita i Optima Cardio. - To są marki, na których bazujemy. W zależności od marki, nowe launche będą wspierane marketingowo, w takich kanałach jak telewizja, w działaniach czysto trade'owych na sklepie, w działaniach konsumenckich. W zakresie marketingu nowych produktów przeprowadzimy nie tylko działania standardowe, ale również niestandardowe, nieszablonowe - zdradza brand manager ZT Kruszwica.
komentarze (1)
Ta firma to oszusci
Odpowiedz