Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

ZT Kruszwica zapowiada wzmocnienie oferty i poprawę efektywności produkcji

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 29-03-2016, 11:30
- W segmencie Food w dalszym ciągu będziemy intensyfikować działania nakierowane na tworzenie i wprowadzanie na rynek nowych produktów. U podstaw tych działań leży dalsze uatrakcyjnianie naszej oferty w olejach konsumenckich oraz wzmacnianie pozytywnego wizerunku margaryn konsumenckich jako kategorii - mówi Wojciech Jachimczyk, prezes zarządu ZT Kruszwica S.A.
ZT Kruszwica zapowiada wzmocnienie oferty i poprawę efektywności produkcji
Zakłady ZT Kruszwica. Fot. ztkruszwica.pl

Prezes ZT Kruszwica przyznaje, że pierwsze półrocze 2016 roku będzie przebiegało pod znakiem trudnej sytuacji na rynku nasion rzepaku. Jest ona spowodowana luką podażową spowodowaną niską produkcją i wysokim eksportem nasion w 2015 roku.

- Kluczem do oceny wyników drugiej połowy roku będzie rozwój sytuacji na rynkach śrut i olejów roślinnych. Pomimo niższego areału obsianego rzepakiem w tym roku, dostępność nasion rzepaku w pierwszych miesiącach po zbiorach powinna być dostateczna. Ostatecznie jednak zyskowność działalności branży przetwórstwa nasion oleistych będzie zależeć od relacji cen rynkowych nasion rzepaku, oleju rzepakowego i śruty rzepakowej, które z kolei zależą od wielu globalnych czynników, których rozwój trudno jest dziś przewidzieć - mówi Jachimczyk.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!