• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Anna Olewnik: Trend roślinny nie zagrozi produkcji mięsa

- Zmiany trendów postrzegamy jako szansę, a nie jako zagrożenie. Według nas trend roślinny to korzystna tendencja, która nie zagrozi produkcji wyrobów mięsnych - mówi nam Anna Olewnik-Mikołajewska, prezes Grupy Olewnik.
  • Autor: Adam Tubilewicz
  • Data: 15-06-2021, 11:54
Anna Olewnik: Trend roślinny nie zagrozi produkcji mięsa
Anna Olewnik-Mikołajewska, prezes Grupy Olewnik pozytywnie ocenia trend na roślinne zamienniki mięsa. fot. mat. pras.
  • Choć Grupa Olewnik mocno inwestuje w obszarze zamienników mięsa, nie zamierza rezygnować z produkcji wyrobów wędliniarskich.
  • Choć trend roślinny w jakimś stopniu odbierze firmom mięsnym ich dotychczasowych konsumentów, aby był to zauważalny odpływ, musi minąć jeszcze wiele lat.
  • Olewnik zapewnia, że roślinny kierunek rozwoju portfolio produktowego spółki będzie postępował.

 

Anna Olewnik-Mikołajewska wskazuje, że, choć Grupa Olewnik mocno inwestuje w obszarze zamienników mięsa, nie zrezygnuje z produkcji wyrobów wędliniarskich.

Olewnik nie rezygnuje z mięsnego DNA

- To ona od 30 lat stanowi i stanowić będzie w przyszłości najważniejszą część naszego biznesu. I to ona jest najmocniej zakorzeniona w DNA marki Olewnik. Stale opracowujemy więc nowe mięsne koncepty produktowe. Tworzymy kolejne wyroby wędliniarskie, które nie wymagają przechowywania w warunkach chłodniczych, rozwijamy gamę mięsnych przekąsek. Szczycimy się też faktem, iż nasze trzy produkty – Kabanosy Staropolskie, Kiełbasa Krakowska Staropolska i Myśliwska Staropolska – oznaczone są unijnym niezwykle cennym znakiem „Gwarantowana Tradycyjna Specjalności”. To potwierdzenie tradycyjnego składu i metody produkcji tych kiełbas, którym legitymujemy się jako jedna z niewielu marek wędliniarskich na polskim rynku - dodaje.

Prezes Grupy Olewnik postrzega zmiany trendów jako szansę, a nie zagrożenie.

Trend roślinny nie zagrozi branży mięsnej?

 

- Według nas to korzystna tendencja, która nie zagrozi produkcji wyrobów mięsnych. Z pewnością w jakimś stopniu odbierze firmom mięsnym ich dotychczasowych konsumentów, ale wydaje się, że żeby był to zauważalny odpływ, musi minąć jeszcze wiele lat. Naszą misją jest produkcja dobrego jedzenia – to nasz nadrzędny cel. I tym dobrym jedzeniem chcemy odpowiadać na potrzeby konsumentów reagując również na fakt, iż te potrzeby stale się zmieniają - mówi.

Anna Olewnik-Mikołajewska nie ukrywa, że jej firma widzi duży potencjał w zamiennikach mięsa.

- Pozwolą nam m.in. na rozwijanie kolejnych kanałów dystrybucji i poszerzenie grona odbiorców marki Olewnik. Dlatego już dziś mogę zapewnić, że roślinny kierunek rozwoju portfolio produktowego będzie u nas postępował – z korzyścią dla klientów i dla środowiska naturalnego, o które jako polska, rodzinna firma, dbamy nieprzerwanie od 30 lat - podsumowała.

Powiązane tematy:

Partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • tt 2021-06-15 23:29:05

    zabijanie zwierząt w dzisiejszych czasach, w sytuacji gdy wiadomo że można żyć lepiej bez tego, to biznes nie etyczny

    Odpowiedz
    • marian 2021-06-16 09:20:53

      ale smaczny.

      Odpowiedz
  • Michał 2021-06-16 09:51:41

    Idea weganizmu jest inna. Produkty nie - przetworzone. Poza tym w tym przypadku to jakby " kat" mówił o zniesieniu kary śmierci. . Firma Olewnik korzysta z trendu choć do idei daleko . Pani Olewnik zaciera ręce bo najprowdopodobniej wyprzedziła konkurencję. Tak czy inaczej w tym samym zakładzie giną zwierzę ta na skalę masową. Poza tym ich hodowla obciąża nas wszystkich

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!