Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu

Bezmięsny: Na rynku zamienników wszyscy gramy do jednej bramki

- Z zaciekawieniem śledzimy rozwój, jaki od niedawna jest widoczny na rynku alternatyw mięs i cieszy nas, że coraz więcej firm zaczyna zauważać konieczność wprowadzenia zmian w tym kierunku - mówią serwisowi portalspozywczy.pl Igor Sadurski i Rafał Czech, właściciele marki Bezmięsny.

Bezmięsny: Na rynku zamienników wszyscy gramy do jednej bramki
Igor Sadurski i Rafał Czech, właściciele marki Bezmięsny wskazują, że na rynku zamienników mięsa wszyscy grają do jednej bramki. fot. mat. pras.

Autor: Adam Tubilewicz, Portalspozywczy.pl
Data: 08-03-2021, 09:53

O sytuacji na polskim rynku zamienników mięsa, który staje się coraz bardziej zatłoczony, pisaliśmy w ostatnim tekście z cyklu Mięso na wtorek.

Igor Sadurski i Rafał Czech, właściciele obecnej na rynku od 2016 r. marki Bezmięsny (do 2019 r. jako Bezmięsny Mięsny) przyznają, że z zaciekawieniem śledzą rozwój rynku alternatyw dla mięsa.

- Cieszy nas, że coraz więcej firm zaczyna zauważać konieczność wprowadzenia zmian w tym kierunku. W końcu wszyscy gramy do jednej bramki i walczymy o powstrzymanie postępujących zmian klimatycznych - mówią.

Sadurski i Czech wskazują, że istotnym aspektem dla odbiorców Bezmięsnego jest podzielanie wspólnych wartości.

- Razem dbamy o dobro zwierząt i staramy się zapewnić lepsze jutro naszej planecie, nie tylko ze strony oferowanego przez nas produktu, ale również poprzez angażowanie się jako marka w różnorodne akcje CSR - dodają.

Właściciele Bezmięsnego uzupełniają, że rosnące znaczenie dla konsumentów ma również kwestia zdrowia.

- Wiele osób sięga po roślinne zamienniki ze względu na unikanie cholesterolu czy poszukiwanie produktów bogatych w białko. Dlatego oferujemy naszym klientom wysokiej jakości 100% roślinną alternatywę dla produktów mięsnych, która nie zawiera cholesterolu ani konserwantów - dodają.

Bezmięsny powstał w 2016 roku dzięki zbiórce crowdfundingowej. Od tego czasu firma intensywnie się rozwija, nieustannie powiększając swoją ofertę o kolejne produkty. W 2018 roku produkty pod marką Bezmięsny zaczęły pojawiać się w sklepach stacjonarnych (początkowo lokalnych, ze zdrową i wegetariańską żywnością) i gastronomii, a rok później dystrybucja zaczęła rozszerzać się o sieci handlowe.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Bezmięsny RSS ALERT    /    Igor Sadurski RSS ALERT    /    Rafał Czech RSS ALERT    /    zamienniki mięsa RSS ALERT

KOMENTARZE (4)

  • Piotr 2021-03-09 12:43:09
    Brawo Bezmięsny !, super, że rośnie wybór, zmiana następuje i sukcesywnie coraz więcej ludzi w Europie rezygnuję z produktów odzwierzęcych, to jest proces, który jest potrzebny naszej planecie.
  • Krzysztof 2021-03-10 07:02:03
    Tam jest więcej chemii i innego g... niż w najgorszym mięsie. Na szczęście ludzie jeszcze mają swój rozum i podziękują za ten syf.
  • Marta 2021-03-11 15:30:36
    Wysokoprzetworzone produkty, z dużą zawartością cukru i soli. I to ma udawać mięso?
  • Tomasz 2021-03-11 22:21:53
    Prawie się popłakałem ze wzruszenia Cierpienie zwierząt zmiany klimatyczne i inne bajki dla frajerów A w rzeczywistości celem jest osiągnięcie jak najwyższych zysków ze sprzedaży świństwa

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 121.29.46.155
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!