Bezmięsny za granicą

Bezmięsny w tym roku wystartował z międzynarodową marką  Plenty Reasons

- "Bezmięsny" za granicą byłby bardzo trudno wypowiadalny, więc powstała marka "Plenty Reasons". W tej chwili jesteśmy dostępni na rynku słoweńskim, szwedzkim, w Wielkiej Brytanii. Robimy pilotażowe sprzedaże w Estonii, na Liwie, Łotwie, na Węgrzech i szykują nam się większe transakcje w krajach sąsiednich, czyli w Czechach i Niemczech - wymienia Rafał Czech, współzałożyciel firmy Bezmięsny.

Jak przyznaje, to była wielka niewiadoma i stres, ale na szczęście konsumenci za granicą bardzo polubili smaki  roślinnych alternatyw Bezmięsnego.

- Produkty się bardzo obroniły. Nasi europejscy sąsiedzi bardzo polubili niezwykle wyrazisty smak naszych produktów, który bardzo odróżnia się od produktów konkurencyjnych i lokalnych. Nie celujemy w lokalne smaki. Przynosimy te, które sami stworzyliśmy w Polsce - mówi Rafał Czech.

- Dostaliśmy ostatnio informację ze sklepu szwedzkiego, że Szwedzi koszykami wynoszą nasze kabanosy, bo są zachwyceni ich smakiem i teksturą - dodaje.

W ofercie zagranicznej Plenty Reasons ma 4 smaki roślinnych kabanosów, alternatywę dla boczku, wędlin oraz roślinną kaszankę.

Bezmięsny wchodzi w HoReCa

Firma planuje także wejście w HoReCa na rynku polskim i zagranicznym.

- Planujemy wejść na rynek HoReCa zarówno tu w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych. Jesteśmy w momencie finalizowania tej oferty. Będzie to oferta skierowana do dość wąskiego kanału. Jesteśmy pewni, że te produkty bardzo się tam odnajdą - zapowiedział współzałożyciel Bezmięsnego

Zob. też Bezmięsny: Ile jest wart rynek roślinnych zamienników?


Największa konferencja poświęcona sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce 7-8 listopada 2022 • Warszawa • Hotel Sheraton Grand Warsaw

Zarejestruj się!