Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu

Ekspertka: Borys Szyc w reklamie Alpro to dobry pomysł

- Wybór Borysa Szyca jako twarzy kampanii promującej mleko roślinne pasuje do strategii marki, która chce pokazać, że jej produkty są dla wszystkich - komentuje Dobrosława Gogłoza, Head of Strategy w All Hands.

Ekspertka: Borys Szyc w reklamie Alpro to dobry pomysł
Czy Borys Szyc przyciągnie fleksitarian do Alpro? fot. za YouTube
  • Borys Szyc zachęca do diety roślinnej, choć jeszcze niedawno jadł burgery w McDonald's
  • Zaangażowanie Szyca to niekoniecznie wpadka - aktor może przyciągnąć fleksitarian
  • Marka Alpro w swojej komunikacji nie powinna zapominać o weganach i wegetarianach 

 

Jak informowaliśmy kilka dni temu, aktor Borys Szyc został twarzą najnowszej kampanii reklamowej produktów roślinnych Alpro pod hasłem "Dla Ciebie pyszne, dla planety dobre". W reklamie występuje także ambasadorka marki Daria Ładocha.

Udział Szyca w reklamie roślinnych napojów wzbudził kontrowersje, bowiem jeszcze niedawno aktor zajadał się mięsnymi burgerami w reklamie McDonald's. 

W ocenie Dobrosławy Gogłozy marka Alpro postąpiła słusznie angażując Borysa Szyca.

- Jednym z najważniejszych wyzwań dla produktów niszowych jest dotarcie do klientów spoza niszy. Jest to proces szczególnie istotny w przypadku marek wegańskich i wegetariańskich, ponieważ mają one zwartą, gotową i często zorganizowaną grupę pierwszych konsumentów i łatwo popełnić błąd polegający na nadmiernym skupieniu się na komunikacji głównie z tą grupą. Taka grupa daje firmom bardzo dobry start na początku, ale ta wygoda to również pułapka. Warto wystrzegać się zbyt wygodnego urządzania się w swojej niszy - dodaje.

Szyc przyciągnie fleksitarian do Alpro?

Gogłoza wskazuje, że Borys Szyc pasuje do strategii marki Alpro, która chce pokazać, że jej produkty są dla wszystkich.

- Co więcej, Alpro od dawna dość konsekwentnie prowadzi komunikację skierowaną raczej do fleksitarian niż osób całkowicie odrzucających produkty odzwierzęce. Ma to sens, ponieważ takich osób jest dużo więcej. (...) Ludzie zmieniają swoje nawyki żywieniowe w bardzo różny sposób. To nie działa tak, że najpierw rezygnują ze zjadania krów, później świń, następnie kurczaków, a na końcu jajek. Są osoby, które jedzą mięso, ale nie piją krowiego mleka. Ktoś inny nie je ryb, ze względu na olbrzymie zanieczyszczenie oceanów. Są osoby, które jedzą roślinnie tylko przez część tygodnia i będą miały w lodówce produkty, które będą w różny sposób ze sobą łączyć - dodaje.

więcej informacji:

napoje roślinne RSS ALERT    /    Alpro RSS ALERT    /    Borys Szyc RSS ALERT    /    Dobrosława Gogłoza RSS ALERT    /    zamienniki mleka RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.185.54
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!