Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Foods Brothers: W dobie pandemii Polacy kupują więcej zamienników mięsa

- Sprzedaż substytutów mięsa, majonezu i sera w Polsce wzrosła trzykrotnie w porównaniu z rokiem 2019 - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Andrzej Kołosowski, dyrektor zarządzający firmy Foods Brothers, importera i dystrybutora roślinnych zamienników mięsa.
  • Autor: Adam Tubilewicz, Portalspozywczy.pl
  • Data: 14-01-2021, 12:51
Foods Brothers: W dobie pandemii Polacy kupują więcej zamienników mięsa
Andrzej Kołosowski, dyrektor zarządzający firmy Foods Brothers zapowiada nowości na 2021 rok od Beyond Meat i Linda McCartney. fot. mat. pras.

Andrzej Kołosowski przyznaje, że 2020 był dobrym rokiem dla Foods Brothers.

- Sprzedaż substytutów mięsa, majonezu i sera wzrosła trzykrotnie w porównaniu z rokiem 2019. W środku pandemii ludzie kupują więcej substytutów mięsa ze względu na obawy zdrowotne związane z masowymi przypadkami Covid-19 w zakładach mięsnych - dodał.

W 2020 r. Foods Brothers wprowadzili na rynek szereg nowości z kategorii zamienników mięsa. Były to m.in. 'chicken nuggets' i 'pea-based meatballs' marki Linda McCartney oraz "kiełbaski" i zamiennik mięsa mielonego od Beyond Meat.

Jak mówi nam Kołosowski, w pierwszym kwartale 2021 roku na polskim rynku zadebiutują zamienniki filetów rybnych światowego lidera - marki Good Catch.

- Do lata 2021 roku, a być może i wcześniej, planujemy także wprowadzić na rynek substytut jaj JUST Egg firmy Eat Just. W chwili obecnej produkt jest w trakcie procesu certyfikacji - dodał.

Nasz rozmówca wskazuje, że zamienniki mięsa z portfolio Foods Brothers są coraz szerzej dostępne w handlu detalicznym. Obecnie można je kupić w sieciach Organic Farma Zdrowia, Selgros, Żabka, Kaufland, Makro, a w najbliższym czasie także w Auchan, Carrefour i E.Leclerc.

W gastronomii marki Linda McCartney i Beyond Meat są już dostępne w całym kraju dzięki największej w Polsce sieci burgerów Bobby Burger, największej sieci restauracji wegańskich Krowarzywa, a także na rynku diet pudełkowych z firmy Maczfit.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Michael Wolf 2021-01-15 23:01:24

    A ja podziękuję za te sybstytuty - rozumiem naturalnie, że to wielki biznes, podparty modą na weganizm, ale, używając pewnej metafory, wolę jednak seks z kobietą, niż z dmuchaną lalką, choćby była to atrapa najseksowniejszej samicy świata...

    Odpowiedz
  • Krzynio 2021-01-16 08:39:42

    Wolę jeść prawdziwe jedzenie i nie wyglądać tak jak Spurkowa.

    Odpowiedz
  • Ada 2021-01-16 09:54:40

    A ja wolę tradycyjne ,warzywo ,mięsko ,owoce ..ale prawdziwe.

    Odpowiedz
  • Jaaaaa 2021-01-16 11:43:33

    Co ta tempa kur.. a pier.. li za głupoty. Jak chce jeść trawę to jego sprawa a ludzią nie wciskajcia gówna.

    Odpowiedz
  • Moja prawda jest mojsza 2021-01-16 15:41:36

    Moja znajoma jest weganką od kilku lat, kiedyś byla laską z kosmosu i każdy by sie zabić dał, teraz wygląda jak kosmitka i gdyby nie pudry i kremy moznaby zejsc ze strachu po jej ujrzeniu

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!