• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Heura - popularna marka zamienników mięsa wchodzi do Polski

Hiszpańska Heura jest najszybciej rozwijającą się marką mięsa roślinnego w Europie. Za jej powstaniem stoi dwóch aktywistów jedzeniowych: Marc Coloma i Bernat Añaños.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 07-05-2021, 10:07
Heura - popularna marka zamienników mięsa wchodzi do Polski
Heura jest najszybciej rozwijającą się marką mięsa roślinnego w Europie
  • Przewiduje się, że światowy rynek mięsa roślinnego do 2030 roku osiągnie wartość 140 miliardów dolarów
  • Heura znajduje się już w pierwszej dwójce najpopularniejszych marek mięsa roślinnego w Europie
  • Produkty Heury są dostępne w 16 krajach na całym świecie

Globalny trend ograniczenia spożycia mięsa rośnie w siłę, na co wpływ ma też kryzys zdrowotny spowodowany koronawirusem. Coraz więcej osób wybiera dietę wegańską, wegetariańską lub ogranicza mięso, kierując się nie tylko zdrowiem, ale też troską o planetę. Już ok. 40% Europejczyków redukuje ilość mięsa zwierzęcego w diecie (BEUC 2020). Przewiduje się, że światowy rynek mięsa roślinnego do 2030 roku osiągnie wartość 140 miliardów dolarów (Barclays Analysis, 2019).

Na rzecz przyspieszenia zmiany systemu żywienia na bardziej zrównoważony działają aktywiści, tacy jak Marc Coloma i Bernat Añaños, którzy w kwietniu 2017 roku w Barcelonie stworzyli markę Heura. Produkowane przez nich innowacyjne mięso roślinne jest wynikiem dwóch lat badań prowadzonych wspólnie ze specjalistami ds. rozwoju produktu i dietetykami, w celu osiągnięcia najlepszej konsystencji i smaku.

Mięso roślinne Heura zostało stworzone w duchu diety śródziemnomorskiej. Produkty Heura mają wysokie wartości odżywcze, czystą etykietę, są łatwe i szybkie w przygotowaniu. Jako pierwsze i jedyne w swoim segmencie na rynku zawierają oliwę z oliwek extra virgin. Marka dba, by wszystkie surowce pochodziły ze sprawdzonych źródeł. Wykorzystywane w produkcji soja i groszek pochodzą ze zrównoważonych upraw, rośliny są wolne od GMO. Produkty Heura mają niską zawartość soli i tłuszczu, są bezglutenowe, niskokaloryczne, bogate w białko, błonnik i żelazo. Dzięki smakowi i strukturze mięso roślinne Heura trudno odróżnić od mięsa zwierzęcego.

- Zmiana diety na roślinną daje realne korzyści: chroni zwierzęta, zmniejsza emisję CO2 i ogranicza zużycie wody. Naszym celem jest zastąpienie białka zwierzęcego białkiem roślinnym. Heura to nie substytut mięsa, ale jego następca - mówi Marc Coloma, CEO i współzałożyciel Heury.

Heura znajduje się już w pierwszej dwójce najpopularniejszych marek mięsa roślinnego w Europie. Produkty marki są dostępne w 16 krajach na całym świecie: Polsce, Hiszpanii, Andorze, Portugalii, Francji, Holandii, Wielkiej Brytanii, Belgii, Włoszech, Singapurze, Hongkongu, Wietnamie, Malezji, Egipcie, Kanadzie i Chile.  Od momentu wejścia na rynek, wartość sprzedaży produktów Heura rośnie rok do roku.

Produkty marki: Heura Burger wegański (cena sugerowana 14,99 zł), Heura Kurczak wegański klasyczny (cena sugerowana 14,99), Heura Kurczak wegański śródziemnomorski (cena sugerowana 14,99 zł), Heura Kurczak wegański kawałki (cena sugerowana 14,99 zł) są dostępne we Frisco, Auchan, Organic Farma Zdrowia i wybranych sklepach w całym kraju.

Powiązane tematy:

Partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • ww 2021-05-07 10:16:10

    jak będę chciał się nażreć trawy to wyjdę na łąkę

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!