Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Kawa z mlekiem roślinnym czy zwykłym? W tej sieci nie dopłacisz za zamiennik

Od 2022 roku Starbucks nie będzie już pobierać dodatkowych opłat za roślinne zamienniki mleka. Akcja obejmie wszystkie placówki sieci w Wielkiej Brytanii.
  • Autor: oprac. AW
  • Data: 03-01-2022, 16:24
Kawa z mlekiem roślinnym czy zwykłym? W tej sieci nie dopłacisz za zamiennik
Starbucks ułatwi życie miłośnikom kawy z roślinnymi alternatywami dla mleka. fot. shutterstock

Starbucks bez opłat za roślinne mleko

Od 5 stycznia 2022 r. Starbucks zaprzestanie pobierania opłat za wegańskie zamienniki mleka w swoich 1020 kawiarniach w Wielkiej Brytanii. Dotyczy to wszystkich pięciu opcji zamienników: z owsa, migdałów, kokosa, soi, a także oryginalnej wegańskiej mieszanki Starbucks Original Nut Blend.

Starbucks z nową polityką cen roślinnego mleka. Czy także w Polsce?

Sieć kawiarni rozszerza też wegańskie menu o nowe napoje na bazie zamienników mleka, a także o nowe przekąski we współpracy m.in. z The Vegetarian Butcher.

W połowie 2021 roku Starbucks Polska wprowadził kolejną alternatywę dla tradycyjnego mleka – napój owsiany. Dowolny napój z dodatkiem owsianej alternatywy dla mleka można zamówić za dopłatą 2,50 zł.

Starbucks rozwija alternatywy dla mleka

Wprowadzenie roślinnych alternatyw dla mleka jest elementem długofalowej strategii, w ramach której do 2030 Starbucks zamierza stać się firmą pozytywną pod względem zasobów. Zobowiązanie wiąże się przede wszystkim ze zmniejszeniem emisji dwutlenku węgla, zużycia wody oraz odpadów. 

- Starbucks to jedna z pierwszych sieciowych kawiarni w Polsce, która zdecydowała się na wprowadzenie napojów roślinnych jako alternatywę dla mleka. Napoje roślinne to jednak nie tylko smaczny dodatek, ale również decyzja z korzyścią dla środowiska, sprzyjająca ograniczeniu produkcji mleka i wiążącej się z nią hodowli zwierząt, odpowiadających za duże zużycie ziemi i znaczącą emisję gazów cieplarnianych do atmosfery – mówi Kasia Pijanowska, Marketing Manager Starbucks w Polsce.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Gosia 2022-01-04 18:17:56

    mleko krowie to znęcanie się nad zwierzętami

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!