Pod koniec maja 2020 roku produkty firmy Bezmięsny zaczną pojawiać się w wybranych sklepach sieci Carrefour. Na początku współpracy sieć wprowadza cztery produkty z portfolio Bezmięsnego: Bezmięsne Parówki, Bezmięsny Kebab, Bezmięsne Kiełbaski Białe oraz Bezmięsną Szynkę Czosnkową.

Wybrany asortyment jest różnorodny pod względem smaku i zastosowań - znajdują się w nim zarówno propozycje śniadaniowe, jak i produkty do wykorzystania np. na grillu. Wszystkie produkty charakteryzują się starannie dobranymi kompozycjami przypraw, dokładnie opracowaną strukturą, podobieństwem do swoich mięsnych pierwowzorów oraz dobrymi wartościami odżywczymi.

Zawartość białka każdego z produktów przekracza 26% (w przypadku parówek to ponad 2 razy więcej, niż w przeciętnych wyrobach mięsnych), są także dobrym źródłem błonnika pokarmowego. Produkty marki Bezmięsny nie zawierają konserwantów, sztucznych barwników, wzmacniaczy smaku ani cholesterolu. 

Bezmięsne wyroby, czyli tak zwane “Bezmięsa” będą stopniowo wprowadzane do sklepów Carrefour różnych formatów. Na początku współpracy Bezmięsa trafią do 94 sklepów pod szyldem Carrefour, głównie w miastach wojewódzkich i ich najbliższych okolicach.

Firma Bezmięsny rozpoczęła działalność w połowie 2016 roku jako startup założony przez Igora Sadurskiego i Rafała Czecha. Przez trzy lata działalności marka ugruntowała się na rodzimym rynku roślinnych alternatyw dla mięsa. W międzyczasie rozwijała ofertę, ulepszała produkty i pracowała nad dystrybucją w lokalnych sklepach w całej Polsce.

Pod koniec września 2019 roku Marka Bezmięsny nawiązała współpracę z pierwszą dużą siecią FMCG - Auchan Polska. W hipermarketach Auchan pojawiło się wtedy pięć produktów firmy Bezmięsny: Bezmięsny Boczek, Bezmięsne Pepperoni, Bezmięsny Kebab, Bezmięsny Gyros i Bezmięsna Szynka Czosnkowa.