Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Nielone zmienia się w Planeat i planuje wejście na rynki zagraniczne

  • Autor: Anna Wrona
  • Data: 27-05-2022, 14:04
Nielone wprowadziło markę parasolową. Pod nową nazwą Planeat współzałożyciele start-upu - Martyna Polak i Andy David Staniek - planują wejście ze swoimi zamiennikami mięsa na rynki zagraniczne.
Nielone zmienia się w Planeat i planuje wejście na rynki zagraniczne
Martyna Polak i Andy David Staniek, założyciele Planeat (Nielone); fot. Aneta Siemieniuk

Nielone to już Planeat

Nielone przechodzi rebranding i zmienia się na Planeat.

- Szykujemy kolejne produkty. Nielone było naszą marka i produktem jednocześnie. Chcemy robić kolejne nowości, a trudno byłoby wprowadzać kolejne rodzaje roślinnych zamienników mięsa pod nazwą jednego produktu. Potrzebna była marka parasolowa - tłumaczy Martyna Polak, współzałożycielka Planeat.

Jak wymienia, nowa nazwa "Planeat" łączy w jednym słowie mocne idee bandu: "planet", "plant", "plan", "eat" i "neat.

Łączymy to, w co wierzymy, co jest dla nas ważne i ta nazwa to podsumowuje

Martyna Polak, Planeat (Nielone)

Planeat planuje eksport

- Planeat to będzie nasza główna marka wiodąca. Będzie to też nazwa obecna nie tylko w Polsce, ale też za granicą - wskazuje Andy David Staniek, drugi współzałożyciel start-upu.

 

 

 

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!