Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Peja w reklamie Pyszne.pl. Mięsożerca zachęci do kuchni wegańskiej?

Peja został twarzą najnowszej kampanii Pyszne.pl i Pasibusa. Poznański raper jako zdeklarowany mięsożerca zachęca do spróbowania kuchni roślinnej w ramach akcji Veganuary.
  • Autor: AT
  • Data: 12-01-2022, 14:09
Peja w reklamie Pyszne.pl. Mięsożerca zachęci do kuchni wegańskiej?
Peja wystąpił w kampanii promującej kuchnię wegańską w Pyszne.pl i Pasibusie. fot. mat. pras.

Peja w reklamie Pyszne.pl

11 stycznia zadebiutował nowy spot reklamowy Pasibusa i Pyszne.pl. Twarzą kampanii został Ryszard "Peja" Andrzejewski, jedna z ikon polskiego rapu. 

Peja w spocie Pasibusa reklamuje nowość w ofercie znanej sieci: wegańskiego burgera Nacho VeGang. Produkt dostępny jest tylko w styczniu na Pyszne.pl. 

Peja i wegański tatuaż

Wegański burger pojawił się w ofercie Pasibusa z okazji Veganuary, organizowanej od lat akcji promującej przechodzenie na dietę roślinną w styczniu w ramach noworocznego postanowienia.

W nagranym w salonie tatuażu spocie promującym akcję pojawia się zabawne nawiązanie do "Co Cię boli" - jednego z najbardziej znanych utworów rapera.

Czy Peja zachęci do diety wegańskiej?

- Jako zdeklarowany mięsożerca zawsze podchodziłem do weganizmu z pewnym dystansem. Jednak jako osoba otwarta na nowe coraz częściej sięgam po takie jedzenie z uwagi na zdrowie, ale także z ciekawości nowych smaków. A że w wielu przypadkach jest ono dosłownie pyszne, naturalne jest, że traktuję jedzenie wegańskie jako regularne uzupełnienie właściwej diety. Daleko mi do namawiania kogokolwiek do przejścia na weganizm, ale spróbować takiego burgera, koreańskiego tofu czy buddha bowl z falafelem powinien każdy - napisał lider Slums Attack.

Pyszne.pl z akcją na Veganuary 2022

Z okazji Veganuary 2022 Pyszne.pl mierzy się ze stereotypami dotyczącymi kuchni roślinnej, łącząc siły z rozpoznawalnymi postaciami polskiego show biznesu. W akcji uczestniczy między innymi Peja, stojący na czele VeGangu, do którego przystępują także Maria Winiarska, Red Lipstick Monster, Chujowa Pani Domu i Andrzej Wrona. Na znak poparcia dla inicjatywy, ambasadorowie pokazują na swoich ciałach podobne tatuaże, polecają ulubione dania i zachęcają do dołączenia.

Nieodpowiednie dla twardzieli, bez smaku, monotonne, trudne w przygotowaniu i mało sycące? Choć wybór jedzenia wegańskiego jest szerszy niż kiedykolwiek wcześniej, nadal można zetknąć się z takimi opiniami. Pyszne.pl chce to zmienić, inspirując do próbowania bogactwa kuchni roślinnej poprzez prezentowanie szczególnie budzących apetyt dań z restauracji.

O co chodzi z wegańskim tatuażem Pei?

Wszystko zaczyna się od rapera Pei, który właśnie opublikował na swoim Instagramie wideo relacjonujące jego wizytę w salonie tatuażu. Na jego plecach pojawił się symbol noża, na które nabite jest… awokado. To znak wsparcia dla inicjatywy Veganuary. Raper przekonuje do częstszego wybierania dań wegańskich. Jako pierwszego zaprasza do wspólnego bezmięsnego posiłku swojego tatuażystę. 

Swoje sposoby na smaczne, różnorodne, łatwe i sycące jedzenie wegańskie ujawnią w ramach kampanii także: Maria Winiarska, Red Lipstick Monster, Chujowa Pani Domu i Andrzej Wrona. Osoby pochodzące z tak różnych światów łączy jedno - zamiłowanie do kuchni roślinnej. Dlatego też każda z nich pokaże w styczniu na swoim Instagramie tatuaż podobny do tego, który sprawił sobie Peja, wzmacniając przekaz zachęcający do wybierania dań wegańskich.

Pyszne.pl chce promować kuchnię wegańską

Oprócz Pasibusa, w akcję zaangażowało się także wiele innych restauracji, przygotowując specjalne zniżki, dostępne między innymi w programie lojalnościowym serwisu Pyszne Punkty. Oferta lokali z kuchnią roślinną na Pyszne.pl rośnie z każdym rokiem - w 2021 użytkownicy serwisu zamówili o 49% więcej dań wegetariańskich i wegańskich niż w roku poprzednim. 

Jak wskazują wyniki badania “Polacy o kuchni wegańskiej 2022” zrealizowanego na zlecenie serwisu, już 63% Polaków sięga po dania wegańskie - 2/3 spośród nich robi to co najmniej raz w miesiącu. Prawie 60% uważa, że bycie weganinem jest trudne, niemal połowa zgadza się jednak co do tego, że samo włączanie do menu dań roślinnych jest łatwe. Polacy uważają, że kuchnia wegańska jest zdrowsza i bardziej modna niż niewegańska, ustępuje jej jednak pod względem smaku, różnorodności, łatwości przygotowania czy zaspokajania apetytu. Polacy poleciliby ją przede wszystkim kobietom oraz osobom o niskim poziomie aktywności fizycznej, o niewielkim apetycie, podążającym za modą, o małych wymaganiach smakowych oraz z nadwagą.

Roślinne jedzenie nie musi być mdłe?

- Roślinne jedzenie długo kojarzyło się jako mało charakterne, mdłe, a ci najbardziej sceptyczni twierdzili, że każde wegańskie danie można zjeść łyżką – a przez długi czas to stwierdzenie nie było dalekie od prawdy. W ciągu ostatnich kilku lat możemy obserwować, jak diametralnie zmieniło się podejście do kuchni roślinnej. Ma ona wiele twarzy. Wegańska oferta restauracji jest dzisiaj równie atrakcyjna, co dania w tradycyjnej odsłonie – jedzenie bez mięsa przestało być postrzegane jako kompromis w odniesieniu do smaku czy wartości odżywczych. W parze rosnącą popularnością kuchni roślinnej idzie skupienie przyjemności, jaką powinno dawać jedzenie. Praktycznie zerowego wysiłku wymaga dziś przełamanie stereotypu sałatki jako jej fundamentu - zauważa Maciej Otrębski z RoślinnieJemy.

“Ambasadorzy marki — tzw. VeGang — ramię w ramię z najciekawszymi konceptami gastronomicznym przez kolejne tygodnie stycznia będą przełamywali najpopularniejsze stereotypy dotyczące weganizmu i kosztowali dań wegańskich. Zachęcamy wszystkich do próbowania roślinnych burgerów, pizz, a także dań kuchni polskiej, korzystając z filtra “wegańska” na naszej stronie i w aplikacji. Nie pozostaje powiedzieć nic innego, jak Smacznego!” - dodaje Brand Manager Pyszne.pl, Katarzyna Makowska.

Oprócz działań PR i influencerskich, kampania obejmuje media digitalowe i kanały własne Pyszne.pl. Za kreację odpowiada zespół wewnętrzny marki oraz agencje Lensomai Communication i 180heartbeats + JUNG v MATT.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Marcin 2022-01-11 21:23:43

    Wielki szacun dla Peji za to,że swoim wizerunkiem promuje etyczną żywność, która jest slusznym wyborem dla przyszlych pokolen chcących chronic planete i gatunki na niej bytujące

    Odpowiedz
  • Magda 2022-01-11 23:18:59

    Super ❤️❤️

    Odpowiedz
  • Andrzej 2022-01-13 16:56:31

    Szkoda tylko że na koniec pojawiło się te awokado której jest niezbyt dobre dla planety ;)

    Odpowiedz
  • klaudia 2022-01-14 09:37:05

    super

    Odpowiedz
  • Romek 2022-01-16 19:47:28

    Fajna kampania reklamowa moim zdaniem. Sam mam zamiar trochę nagłośnić moją działalność w tym roku, ale zatrudnie do tego specjalistów :) Myślę, że na remadays w Nadarzynie znajdę o

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!