Planeat 2022: Roślinny tatar i sieci handlowe

- W 2022 roku skupiliśmy się na rozwoju Planeat w aspekcie rozwoju oferty produktów, wprowadzając nowe indeksy - mówi Martyna Polak współzałożycielka Planeat (Nielone).

Start-up ulepszył dotychczasowe produkty oraz rozszerzył ofertę w HoReCa i w detalu. Poza Nielonym w ofercie pojawił się Roślinny Gyros w Stylu Greckim, Roślinne Kawałki Kuraka oraz Prawilny Tatar Roślinny, a także Nielone w wersjach doprawionych na grilla.

- Nasza marka została wyróżniona jako Najlepsza Nowa Roślinna Marka Roku 2021 w plebiscycie Roślinniejemy. Dopracowaliśmy branding, zwiększaliśmy dostępność naszych produktów zarówno do HoReCa, jak i w detalu, nasze produkty pojawiły się w pierwszej sieci handlowej - w Carrefour. Nasz zespół przez niecały rok zwiększył się ponad dwukrotnie. Rozwijając pomysły i realizacje kolejnych produktów oraz działań, musieliśmy reagować na aktualną sytuację rynkową i gospodarczą, która była bardzo zmienna i niepewna w związku z wojną i rosnącą inflacją.

Obniżenie cen i zwiększenie mocy produkcyjnych

Zgodnie z założeniami, udało się obniżyć ceny produktów i zwiększyć moce produkcyjne.

- Zwiększyliśmy wielokrotnie nasze moce produkcyjne dzięki nowemu zakładowi produkcyjnemu, w którym mamy duże możliwości dalszego rozwoju i jesteśmy gotowi do działań z dużymi partnerami - mówi Martyna Polak.

Działania były realizowane m.in. dzięki pozyskanej pierwszej rundzie finansowania od angel inwestorów.

Planeat plany na 2023

- 2023 rok od początku wiąże się z rozwijaniem dalszych współprac, rozszerzaniem sieci sprzedaży i poszerzaniem asortymentu. Jest to dla nas rok wejścia we współprace z kolejnymi sieciami handlowymi oraz przygotowanie do ekspansji zagranicznej - zapowiada Martyna Polak.

Nielone zamierza zwiększyć portfolio produktów. Ponadto szykuje się do kolejnej rundy inwestycyjnej.