Restauracja Mihiderka dostarcza roślinne zamienniki do Netto
- Autor: AW
- Data: 14-03-2022, 10:17

Nieśledzie Mihiderki w Netto
– Kiedy w marcu 2020 roku, w wyniku pierwszego lockdownu Mihiderka z dnia na dzień utraciła możliwość prowadzenia działalności restauracyjnej, natychmiast podjęliśmy decyzję o dywersyfikacji działalności. Praktycznie od razu uruchomiliśmy działalność cateringową pod marką Mihiderka W Drodze, a nieco później – ze względu na konieczność dopełnienia szeregu formalności – także produkcję detaliczną. Dwa lata później, nasze Nieśledzie Mihiderki właśnie debiutują w ogólnopolskiej sieci sklepów Netto! – mówi Marcin Krysiński, współzałożyciel Mihiderki.
Sieć wegańskich restauracji właśnie pojawiła się w Netto ze swoim pierwszym produktem roślinnym - zamiennikami śledzi.
– Nasze Nieśledzie to produkt roślinny, przygotowany na bazie boczniaków. Staramy się tak przygotowywać receptury, aby wykorzystane w nich składniki były jak najmniej przetworzone. I często zdarza się, że klienci nie orientują się w ogóle, że mają do czynienia ze 100% roślinnym jedzeniem. O to dokładnie nam chodzi. Pokazujemy, że kuchnia roślinna nie musi oznaczać utrudnień, ani niesmacznych dań – tłumaczy Marcin Krysiński.
Mihiderka chce kontynuować rozwój oferty handlowej zarówno w segmencie detalicznym, jak i HoReCa. Obecnie ma około 20 różnych produktów, które są dostępne w obu kanałach dystrybucji.
Aktualnie – oprócz Nieśledzi Mihiderki – firma ma w ofercie:
· burger bułki,
· burger kotlety w kilku wersjach smakowych,
· hummus,
· Jackbab,
· rolady,
· różne sosy: czosnkowy, muszklon, chutney, majonez,
· krakersy z ziaren, komponent i nadzienia do pączków.
Mihiderka kończy także przygotowania do uruchomienia specjalnej kuchni-pracowni, w której będzie opracowywać kolejne, roślinne receptury Mihiderki. W przygotowaniu są kolejne pozycje, które wkrótce będą wprowadzone do sprzedaży.
Na liście tej znajdują się m.in.:
· tofu i boczniaki pieczone w marynacie,
· tofu po meksykańsku,
· zupa marokańska,
· krem z buraka z pieczonym czosnkiem,
· tajskie curry z czarną soczewicą,
· granola w wersji wytrawnej i słodkiej,
· cantucci w dwóch wersjach smakowych,
· sezonowe smaki burger kotletów,
· kiełbaski w dwóch wersjach smakowych.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Foods Brothers mocniej stawia na retail [WIDEO]
-
Magda Roślinna weszła w segment HoReCa [WIDEO]
-
Jak dbać o autentyczność marki roślinnej?
-
Lista ponad 240 sklepów Tesco zmienionych w Netto
-
Krowarzywa wprowadza roślinne nuggetsy
-
Mihiderka na EEC: Hurraoptymizm we franczyzie się nie sprawdza
-
Rozwija się rynek roślinnych dań na grilla
-
Bezmięsny na EEC: Roślinne zamienniki rosną 106 proc. rdr
-
Dobra Kaloria: Neutralność klimatyczna wymaga transformacji przemysłu spożywczego
-
Iga Czubak, CEO Apollo: Ambicje mamy ogromne, ale działamy stopniowo
- Pomoc KE dla Ukrainy zagrozi polskiemu drobiarstwu?
- Wpływ wojny na rynek żywnościowy przejawia się na kilku płaszczyznach
komentarze (0)