Partnerzy portalu partner portalu partner portalu

Upfield: Rośliny to przyszłość (wideo)

Sebastian Tołwiński, Regional Public Relations w Upfield, która ma w swoim portfolio marki takie jak Rama, Delma, Flora czy Kasia, opowiedział nam o rozwoju trendów roślinnych i ich wpływie na kształt rynku spożywczego w Polsce. - Rośliny to przyszłość! - mówi.

Upfield: Rośliny to przyszłość (wideo)
Sebastian Tołwiński, Regional Public Relations w Upfield w rozmowie z portalspozywczy.pl

- Obserwujemy silny trend przechodzenia konsumentów na żywność pochodzenia roślinnego. Szczególnie w ostatnim czasie konsumenci bardzo wyraźnie dali znać, że kojarzą pandemię z pokarmami zwierzęcymi. Przeprowadziliśmy badanie, z którego wynika, że połowa ankietowanych w czasie upływającym pod znakiem Covid-19 odżywia się zdrowiej. Większość deklaruje, że te nawyki z nimi pozostaną. Ponadto ankietowani utożsamiają zdrowie odżywianie z przejściem z diety nabiałowo-mięsnej na dietę roślinną. Upfield ma te produkty, których konsumenci poszukują. Produkujemy żywność pochodzenia roślinnego. Jesteśmy znani z takich marek, jak: Rama, Flora, Delma. Mamy również w ofercie sery wegańskie. Współpracujemy także z rynkiem HoReCa dostarczając hotelom i restauracjom wegetariańskie i wegańskie zamienniki np. śmietany - tłumaczy Sebastian Tołwiński.

- Już od dawna mamy w ofercie produkty, których konsumenci dopiero teraz zaczną intensywnie poszukiwać - dodaje.

Lockdown sprzyjał popytowi na produkty Upfield. - W marcu nasza sprzedaż urosła aż 3-krotnie. Teraz utrzymuje się na stale wysokim poziomie - mówi Tołwiński.

Jak w tym czasie działał zakład Upfield w Katowicach? - Stanęliśmy na wysokości zadania wobec naszych partnerów biznesowych - dodał. To największa fabryka Upfield w Europie pod względem wolumenu, która obsługuje 1/4 zapotrzebowania europejskiego. 

- Polska stoi margaryną i żywnością pochodzenia roślinnego i mam nadzieje, że mocniej będzie to wybrzmiewało w mediach i umysłach konsumentów. To jest przyszłość - podsumował Sebastian Tołwiński, Regional Public Relations w Upfield.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

EEC 2020 RSS ALERT    /    EEC2020 RSS ALERT    /    EEC RSS ALERT    /    Europejski Kongres Gospodarczy RSS ALERT    /    Sebastian Tołwiński RSS ALERT    /    Upfield RSS ALERT    /    Rama RSS ALERT    /    margaryna Flora RSS ALERT    /    margaryna RSS ALERT    /    produkty roślinne RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.167.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!