Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Upfield: Rośliny to przyszłość (wideo)

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 11-09-2020, 18:52
Sebastian Tołwiński, Regional Public Relations w Upfield, która ma w swoim portfolio marki takie jak Rama, Delma, Flora czy Kasia, opowiedział nam o rozwoju trendów roślinnych i ich wpływie na kształt rynku spożywczego w Polsce. - Rośliny to przyszłość! - mówi.
Upfield: Rośliny to przyszłość (wideo)
Sebastian Tołwiński, Regional Public Relations w Upfield w rozmowie z portalspozywczy.pl

- Obserwujemy silny trend przechodzenia konsumentów na żywność pochodzenia roślinnego. Szczególnie w ostatnim czasie konsumenci bardzo wyraźnie dali znać, że kojarzą pandemię z pokarmami zwierzęcymi. Przeprowadziliśmy badanie, z którego wynika, że połowa ankietowanych w czasie upływającym pod znakiem Covid-19 odżywia się zdrowiej. Większość deklaruje, że te nawyki z nimi pozostaną. Ponadto ankietowani utożsamiają zdrowie odżywianie z przejściem z diety nabiałowo-mięsnej na dietę roślinną. Upfield ma te produkty, których konsumenci poszukują. Produkujemy żywność pochodzenia roślinnego. Jesteśmy znani z takich marek, jak: Rama, Flora, Delma. Mamy również w ofercie sery wegańskie. Współpracujemy także z rynkiem HoReCa dostarczając hotelom i restauracjom wegetariańskie i wegańskie zamienniki np. śmietany - tłumaczy Sebastian Tołwiński.

- Już od dawna mamy w ofercie produkty, których konsumenci dopiero teraz zaczną intensywnie poszukiwać - dodaje.

Lockdown sprzyjał popytowi na produkty Upfield. - W marcu nasza sprzedaż urosła aż 3-krotnie. Teraz utrzymuje się na stale wysokim poziomie - mówi Tołwiński.

Jak w tym czasie działał zakład Upfield w Katowicach? - Stanęliśmy na wysokości zadania wobec naszych partnerów biznesowych - dodał. To największa fabryka Upfield w Europie pod względem wolumenu, która obsługuje 1/4 zapotrzebowania europejskiego. 

- Polska stoi margaryną i żywnością pochodzenia roślinnego i mam nadzieje, że mocniej będzie to wybrzmiewało w mediach i umysłach konsumentów. To jest przyszłość - podsumował Sebastian Tołwiński, Regional Public Relations w Upfield.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!