• partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Vegenuts. Nowa roślinna marka wchodzi na rynek

Vegenuts to nowa roślinna marka, która właśnie debiutuje na rynku. We wrześniu pierwsze produkty Vegenuts dostępne będą dla klientów Frisco. W szerokiej dystrybucji stacjonarnej produkty pojawią się już na jesieni.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 27-09-2021, 09:56
Vegenuts. Nowa roślinna marka wchodzi na rynek
Vegenuts to nowa roślinna marka firmy Sys. fot. mat. pras.

Vegenuts - nowa roślinna marka na rynku

Vegenuts to linia produktów śniadaniowych: owsianek instant z kokosowym napojem w składzie. Produkty to roślinna alternatywa dla tradycyjnych owsianek instant, które zawierają mleko lub serwatkę w proszku. Zastosowanie roślinnego napoju w proszku to innowacja i wyróżnik w kategorii. Dzięki temu owsianki uzyskują kremową konsystencję po zalaniu wrzątkiem i nie wymagają samodzielnego dodania mleka lub napoju roślinnego.

- Postawiliśmy na typowo wegański brand z potencjałem eksportowym, bo myślimy o tej marce szeroko. Chcieliśmy, żeby miała zdefiniowaną tożsamość i dawała przestrzeń na odrobinę kreatywnego szaleństwa w komunikacji - mówi Małgorzata Krześniak, dyrektor marketingu SYS Foods, właściciela marki Vegenuts.

Sys planuje wejścia w kolejne kategorie

- Owsianki z kokosowym napojem roślinnym to dla nas dopiero początek. Plan rozwoju portfolio zakłada wejście w inne kategorie, co czeka nas w niedalekiej przyszłości. Sprzedaż w kanałach online naszych marek rosła dynamicznie od lat. Oczywiście pandemia przyspieszyła ten trend - dodaje.

Dyrektor marketingu Sys Foods przyznaje, że firma dostrzega duży potencjał e-commerce.

- Dlatego zdecydowaliśmy, że premierę Vegenuts przeprowadzimy właśnie online. Zanim produkty trafią do szerokiej dystrybucji w supermarketach i dyskontach, udostępniliśmy je w pierwszej kolejności otwartym na nowości klientom Frisco. Współpracujemy od prawie 3 lat i zawsze była to współpraca udana, dlatego wybór partnera na rynku e-grocery był dla nas oczywisty. Cieszymy się, że Frisco podzieliło nasz entuzjazm. Premierę marki wsparliśmy kampanią reklamową i licznymi działaniami online - dodaje Małgorzata Krześniak.

Produkty Vegenuts na Frisco.pl

- Frisco.pl to nie tylko dostawa najwyższej jakości produktów, w tym świeżych warzyw i owoców od lokalnych dostawców prosto pod drzwi, nawet tego samego dnia. Staramy się również odpowiadać na bieżące potrzeby klientów, a nawet wyprzedzać je oferując produkty, które za chwilę znajdą się w obszarze ich zainteresowań. Współpraca z Vegenuts jest więc naturalną odpowiedzią na umacniający się w naszym społeczeństwie trend ograniczania spożycia produktów odzwierzęcych. Dzięki niej, to właśnie klienci Frisco.pl jako pierwsi będą mogli spróbować zdrowych i oryginalnych owsianek wege, łatwych do przygotowania w każdych warunkach – mówi Jacek Palec, prezes Frisco.pl 

Za strategię marketingową, branding, design opakowań i wprowadzenie marki na rynek odpowiada QL hunters — kolektyw strategiczno-kreatywny skierowany do firm z branży spożywczej.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!