Viodeli by Violife

Produkty Viodeli to wyjście naprzeciw potrzebom polskich konsumentów. Jak wynika z danych Panelu Gospodarstw Domowych Gfk już 30% Polaków świadomie rezygnuje z produktów zwierzęcych w diecie, a aż 73% jest skłonnych ograniczyć spożycie mięsa na rzecz jego roślinnych alternatyw.

Największą popularnością wśród zamienników dla mięsa cieszą się wegańskie wędliny, które stanowią aż ¾ rynku.

Violife wprowadza nowość – Viodeli. To gama nowych, wysokiej jakości produktów w stylu „Deli”, które wyróżniają się na rynku artykułów roślinnych tym, że są wolne od alergenów. Nie zawierają również nabiału, soi, glutenu, laktozy, orzechów ani konserwantów.

Sprawdzą się jako dodatek do kanapek, tostów, pizzy, zapiekanek lub jako szybka przekąska prosto z opakowania.

Viodeli w Biedronce

W ofercie, która będzie dostępna w Biedronce od 28 września aż do wyczerpania zapasów, znajdują się trzy produkty: VIODELI CHICKEN FLAVOUR SLICES, VIODELI TURKEY FLAVOUR SLICES i VIODELI HAM FLAVOUR SLICES.

Launchowi produktów towarzyszy kampania promocyjna w digitalu i social mediach marki, wsparcie influencerów, działania promocyjne w sieci Biedronka oraz loteria konsumencka „Eksploruj życie z Violife”, która startuje 28 września i potrwa do 4 listopada. 

Loteria Violife/ Viodeli

Aby wziąć udział w loterii Violife, należy kupić w Biedronce 2 produkty, w tym jeden Violife Viodeli, a drugi dowolny – Violife lub Viodeli – i zgłosić swój paragon do  loterii.

Do wygrania są nagrody: wycieczka do Grecji o wartości 10 000 zł, 5 smartwatchy Garmin Fenix o wartości 2 000 zł każdy oraz 200 voucherów na kwotę 200 zł.